Kot z Cheshire Kot z Cheshire
194
BLOG

Strzeżcie się "niemieckich gwałcicieli"!

Kot z Cheshire Kot z Cheshire Polityka Obserwuj notkę 1

Przed chwilą spotkała mnie na Interii (niemiecki portal polskojęzyczny) ciekawa przygoda. Napisałem komentarz pod informacją o tym, jak to pewien Polak przegrał przed Sądem najwyższych (zdaje się że polskim, ale wierzyć się nie chce) proces z Die Welt o użycie sformułowania o "polskich obozach koncentracyjnych". W uzasadnieniu było zdaje się coś o geografii i takie tam...   Mój komentarz brzmiał jakoś tak:

"no to już wiemy, że w zeszłym roku na sylwestra, na dworcu w Kolonii "niemieccy gwałciciele" publicznie napastowali kobiety. To oczywiste że "niemieccy", skoro zdarzenie nastąpiło w Niemczech. I ani słowa o ich kolorze skóry- verboten!"

Ku mojemu zdziwieniu otrzymałem komunikat: "notka usunięta z przyczyn regulaminowych".

)(&&%&^#$%$@&^%_*&+|+)+_)(_)*)(&)&%$#%$@$#!#*&^(&)+)(*)_ :))))))))))))

Dzielę się z Państwem tą informacją, bo toczy się dyskusja o obcej własności mediów w Polsce. Myślę, że ww. fakt może dać nieco do myślenia.

PS: przy okazji, nie wiem jak dziś wygląda sprawa z "niemieckimi złodziejami samochodów", którzy nie dość że kradną, to jeszcze szmuglują je do Polski. Czy już poradziliśmy sobie z tym problemem?

Ja jestem umysł ścisły. Mnie się podobają melodie, które już raz słyszałem.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka