Kot z Cheshire Kot z Cheshire
391
BLOG

Tu est Petru!

Kot z Cheshire Kot z Cheshire Polityka Obserwuj notkę 1

Idą nas tysiące, setki tysięcy, miliony! Nieprzebrane tłumy powoli zmierzają w stronę placu Piłsudskiego, gdzie On jeszcze raz przemówi swym natchnionym głosem. Już jest! Bardziej to czuję po reakcji tłumu, przez który jakby przebiegł prąd elektryczny! Wiemy wszyscy że od dziś już nic nie będzie takie samo. Widzę go jak wznosi ku górze wzrok, zapadła cisza... Tak ucho natężam ciekawie... Natężaj, natężaj słuch...

"Wołam z całej głębi tego dwudziestopięciolecia, wołam wraz z wami wszystkimi: Niech zstąpi Duch Twój! Niech zstąpi Duch Twój i odnowi oblicze ziemi.

Tej ziemi!"

 

Ja jestem umysł ścisły. Mnie się podobają melodie, które już raz słyszałem.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka