Kot z Cheshire Kot z Cheshire
4401
BLOG

Mój typ na niedzielną gonitwę

Kot z Cheshire Kot z Cheshire Polityka Obserwuj notkę 116

Już za chwilę ukażą się ostatnie sondaże, te najważniejsze, z których można najwięcej wyczytać. Tydzień przed I turą wyborów prezydenckich trafnie przewidziałem jej wynik (http://cheshire.salon24.pl/645801,ostatnie-sondaze-co-ci-przypomina-widok-znajomy-ten)właśnie na podstawie ostatnich sondaży: spadek Komorowskiego poniżej 40% jasno wskazywał że zrówna się on z Dudą, gdyż wiadomo było że ten przekroczy 32% (mimo że w sondażach miał poniżej 30%), a więc obaj będą mieli jakoś tak po 35%.

Co nas czeka teraz? Sondaży jeszcze nie ma, ale przecież można je przewidzieć! :)

Ostatnie sondaże są fałszowane tak jak i te wcześniejsze, ale zazwyczaj prawdziwie wskazują tendencję:że to niby w ostatnich dniach kampanii nastąpiła zmiana preferencji wyborczych, którą już widać w ostatnich notowaniach”. Te które zostaną opublikowane dziś, jutro lub pojutrze, wskażą zapewne na zwyżkę notowań PiS: 38- 39% i spadek PO: 21- 23%. Oczywiście będą jeszcze inne sondaże, ale dla znawców ważny będzie tylko ten który wskaże maksymalny poziom PiS-u i minimum PO. Tylko on będzie stanowił materiał dla prognozy rzeczywistych wyników i da odpowiedz na najciekawsze, (choć wcale nie najważniejsze!) pytanie: czy PiS przekroczy 40, a PO 20%. Jeśli będzie on wyglądał tak jak powyżej, to znaczy, że PiS przekroczy, a PO nie przekroczy. Jeżeli PiS-owi dadzą 35- 36%, a PO 24- 25%, to znaczy, że PiS nie przekroczy 40, a PO przekroczy 20%. Co do reszty, to jest ona nawet ważniejsza niż notowania czołówki, ale nie da się jej niestety przewidzieć.

A ponieważ się nie da, więc zabawmy się we wróżenie z fusów. Poniżej mój typ na niedzielną gonitwę:

PiS- 40,01%

PO- 19,99%

Kukiz- 12%

Zlew- 7,99% ;)

PSL- 6% :(

Korwin- 5,02%

Nowoczesna- 4,99%

Razem- 4%

Jak widać, PiS bez samodzielnej większości, choć na krawędzi, z dokładnego rozliczenia liczby mandatów może wyjść różnie.

To jak: obstawiamy?

Ja jestem umysł ścisły. Mnie się podobają melodie, które już raz słyszałem.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka