Kot z Cheshire Kot z Cheshire
207
BLOG

Wasz prezydent, nasz premier!

Kot z Cheshire Kot z Cheshire Polityka Obserwuj notkę 4

 

 

Już od podstawówki pamiętam ten bolesny koszmar: dwa palce wycelowane w sufit i „ja, ja, ja wiem proszę pani!” i… zawsze ktoś obok, ze swoim dukaniem. Na studiach to samo, nie miałem tej śmiałości, inni głupoty wygadywali, a ja widziałem i siedziałem cicho. Zawsze ktoś był przede mną. A teraz już nie pozwolę się wyprzedzić, już mam dosyć.

Więc z tego miejsca wołam, ja, syn polskiej ziemi, ja były członek UPR i niedoszły poseł, a zarazem ja, wyborca PiS, wołam z całej głębi tego dwudziestopięciolecia:

PANIE JANUSZU, NASZ PREZYDENT, WASZ PREMIER!

(albo odwrotnie, to już sobie z Jarosławem dogadacie…)

 

W Sejmie (wg sondażu TNS Polska dla Wiadomości) politycy PiS otrzymaliby 198 mandatów, PO przypadłoby 151 a Kongresowi Nowej Prawicy – 49. W sejmowych ławach zasiadłoby 41 posłów SLD a z PSL zaledwie 21.

Badanie preferencji partyjnych Polaków zrealizowano 23 czerwca na próbie 1000 osób

 

Ja jestem umysł ścisły. Mnie się podobają melodie, które już raz słyszałem.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka